Spotkanie bloggerek w Toruniu ; )

03:53:00


Wczoraj odbyło się pierwsze spotkanie bloggerek w restauracji Montenegro w Toruniu. Deszczowa pogoda i kałuże w butach nie popsuły nam dobrej zabawy i humoru w wyśmienitym towarzystwie ; )











W spotkaniu brały udział takie Panie jak : 
Kiti z wierną kopią jaką jest
Pani Ola wraz z mężem z Wydawnictwa Literackiego
i Ja ; )










Co tu dużo mówic, dziewczyny są wspaniałe, można z nimi porozmawiac na różne tematy, nie tylko te dzieciowe bądź blogowe ; ).  5 h spędzone z cudownymi kobietami !, jeszcze chwila dłużej a zaczęłybyśmy tańczyc i śpiewac ; P



Furorę oczywiście robił ogromny żyrandol ; P.




Nie zabrakło również upominków 


o które zadbali nasi sponsorzy, tacy jak :











Wszystkim chciałabym serdecznie podziękowac za mile spędzoną sobotę, a w szczególności ILAPOP, która zmyliła mnie swoim kolorem włosów ; P, a bez której nie trafiłabym ani na spotkanie ani na powrotny autobus ; P

___________________



















( Ja również, by zakończyc kolejnym miłym akcentem ten łikend, biorę się za czytanie ; ) )






A wszystkim mamom w dniu Mamowego święta życzę Wszystkiego Najlepszego  ; )










You Might Also Like

27 comments

  1. Rewelacyjnie ;) Ja tańczyć nie umiem, śpiewać wcale, więc może lepiej, że do tego nie doszło ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale Wam fajnie!!! Kolejne spotkanie w kolejnym mieście... Ja czekam teraz na Wrocław :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tango z panami ze stolika obok byłoby na pewno niezapomniane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Ale super, że ktoś organizuje takie spotkania :D

    Zapraszam na mój nowy post ;*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. :) U mnie również Elmer przeczytany :)

    To było świetne spotkanie :) co do tańców, to kto wie ... może kolejnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. he he zmyliłam cię kolorem włosów? ja zawsze blondi hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. A namawiałam Was do zdobycia parkietu to nie chciałyście ;)
    Jeszcze raz dziękuję za wspaniałą zabawę :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie w Warszawie....
    Zazdroszczę i cieszę się, że macie takie możliwości! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super spotkanie! :D szkoda, że fotki mało wyraźne :((

    OdpowiedzUsuń
  11. hehe ile może zdziałać kolor włosów :P szkoda, że mam do Was tak daleko, bo chętnie bym się z Wami spotkała...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ah,szkoda że w Gdańsku nie ma takich spotkań :) Dziękuję za miły komentarz,obserwuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  13. Ohhh musiało być cudownie :-))) Widziałam i czytałam też relację już na jedynym z blogów :-))

    rudnicka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda , że tak daleko ; ,

    dodajemy do obserwowanych :) ?

    OdpowiedzUsuń
  15. A u mnie nie ma takich spotkań:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czyli było przednie spotkanie. Prezenty, uśmiechy na twarzach, miła atmosfera - to rozumiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Restauracja wyglada super :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  18. ooo fajne spotkanie ;D
    Obserwujemy? Ja już.; )
    Czekam na Ciebie.; *
    http://sandi-sandii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Kejsi Ty jakoś nieśmiale wyszłaś na tych zdjęciach... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak troszkę :P ale i tak teraz jakość zdjęć powala na kolana :D

      Usuń