najlepsze święta !

10:46:00


Taaaak, jestem kolejną osobą która chwali się tym co dostała w prezencie! :)







Niech Was to nie zmyli, sama byłam trochę zaskoczona ale....... bardzo pozytywnie :D Przez moment myślałam, że nie wiem o czymś bardzo ważnym i zaraz się dowiem, choć nie do końca będzie to dobra wiadomość :D






Teraz śmiem powiedzieć, że dostałam najlepszy prezent pod słońcem!! Każdy kto mnie zna, wie że ubóstwiam wszelkie śnieżne kule, zbieram je w zasadzie od dziecka, na każde święta czy urodziny, zawsze chciałam dostać taką kulę. Kilkadziesiąt się już nazbierało. Nigdy sama nie wpadłabym na pomysł by taką zrobić własnoręcznie! Jestem pod wrażeniem!! Jest cudowna :)








Nie powinno nikogo zdziwić, że nawet największy i najdroższy prezent, nigdy nie dorówna choćby drobiazgowi, zrobionemu osobiście! kiedy włoży się w niego swój własny czas, chęci, energię i serce :)





Zakochałam się po raz kolejny! <3












You Might Also Like

7 comments