a miał to być dobry rok..

11:23:00





Ostatnio mam taki nawał pracy, że nie mam czasu usiąść i spokojnie poczytać książki. Od rana do rana właściwie, siedzę nad książkami, wszędzie tylko mięśnie, anatomie, miologie, biologie komórki, chemie.. mówię Wam! Coś strasznego. Zastanawiam się czy w ogóle dobrze zrobiłam idąc na maturę!! a co dopiero, czy dobrze wybrałam studia. Moja lista rzeczy które miałam zaplanowane na ten rok, skraca się co chwilę, nie mam czasu by napisać do brata, czy u niego wszystko w porządku.. i czuję się z tym okropnie. Na szczęście Tyma wyniki badań są dobre i z Zolą byliśmy na ostatnim szczepieniu.. chociaż coś! 


Teraz usiadłam nad nową książką, książką od Matrasa która niedawno mnie odwiedziła, ale jeszcze nie zdążyłam jej otworzyć. A kątem oka oglądam Kardashianki, wiecie, że to jedyna 'rzecz' która mnie ostatnio jest w stanie uspokoić? :D ale najbardziej to uspokajają mnie przesyłki! :D w tym tygodniu było ich dość dużo, a i w przyszłym mam nadzieję się z czegoś ucieszyć :P







Zostawiam Was z moją nową miłością od z H&M, miłego wieczoru!















You Might Also Like

4 comments