Rainbow, czyli idzie wiosna

15:33:00



Mamy już koniec lutego, z dnia na dzień (podobno) robi się coraz cieplej, w praktyce jest z tym kiepsko, ale i tak to czas najwyższy na wiosenne zakupy. Szukałam, szukałam aż....znalazłam! Mój piękny, własny, osobisty płaszcz wiosenny! Nie jest z najnowszych kolekcji, ale że zakochałam się w jego internetowych zdjęciach więc musiałam go mieć! 


Moja piękność oczywiście od RAINBOW

Ma odpinany kożuszek więc idealny na zimę/wiosnę, a mówię Wam, jaki ciepły! 
Jestem strasznie Niewymiarowa i niska, więc wszystkie centymetry musiałam posprawdzać by nie kupić czegoś strasznego.. tak wiec, przyjechał do mnie rozmiar:









A jutro jestem umówiona z Aśką, mam nadzieję że uda nam się spotkać i nic nam nagle nie wypadnie jak ostatnim razem.



***

I oczywiście mimo drastycznych zdjęć, tym bardziej jeżeli jesteście z Siedlec, to zapraszam do wydarzenia na facebooku : https://www.facebook.com/events/1002745259795706/


Nie wiem czy to #tematdlauwagi

Ale musimy znaleźć gnoja, zwanego człowiekiem za ten bestialski mord! Nie trzeba lubić zwierząt, ale TRZEBA je szanować, tak jak nie lubimy wszystkich ludzi, to jeśli nie są oni pokroju takich morderców, to szacunek im się również należy!



***

Teraz czekam z kawą na Oscary. Dosłownie siedzę jak na szpilkach!

Oglądałam Dziewczynę z portretu, gdzie Eddie zagrał naprawdę wspaniale i sam zasługuje na nominację jak i pewnie na samego Oscara, to i tak  mam ogrooomną nadzieję że to Leo zdobędzie jednak statuetkę!! Ale kto Akademię zrozumie, nikt chyba.









Miłego tygodnia! :)










You Might Also Like

8 comments

  1. fajny płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się fason i kolor kraty płaszcza. Naprawdę fajny zakup:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ludzie to chamy. Nic więcej!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, niesamowity płaszczyk :)

    Niestety to jest bardzo straszne, co ludzie robią ze zwierzętami :(

    OdpowiedzUsuń