kosmetyki mineralne

13:31:00



Niedawno dostałam przesyłkę od Annabelle Minerals

Moje wymarzone pędzle, mini kabuki i do rozcierania cieni, a także zestaw próbek 3 cieni mineralnych Cappucino, Nougat, Cinnamon i podkładu rozświetlającego Natural fair (miał być Natural light, niestety różnice w odcieniach są ogromne, a wiadomo jak trudno jest dobrać odpowiedni do cery )





''Pędzle do makijażu Annabelle Minerals wykonane są z najwyższej jakości materiałów. Bambusowa rączka oraz dwukolorowe, hipoalergiczne, syntetyczne włosie nie wywołuje podrażnień ani alergii.''

Czyli wszystko to co dla mnie najważniejsze, na co zawsze zwracam uwagę. 




Odchodząc już całkowicie od koloru podkładu i pędzli, przedstawię Wam cienie. Zobaczcie jakie piękne! już kilka razy użyłam koloru Cappucino i powiem szczerze, że nie ma widać jakiegokolwiek zużycia, duży plus za to że są wydajne, mimo małej gramatury na długo starczą.







Tutaj znajdziecie linki do poszczególnych produktów:









Miałyście kiedyś styczność z produktami tej firmy? a może macie swoje ulubione kosmetyki mineralne? :)








You Might Also Like

10 comments

  1. przesliczne są te cienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedynie nie można anonimowo skomentować. Tak u mnie działa wszystko ;P

    Wszystkiego Najlepszego!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już usunęłam tego disqusa, powinno być dobrze :D

      Dziękuję :*

      Usuń
  3. Lubię "ziemiste" kolory na powiece, jak na koziorożca przystało:) Jeszcze nie testowałam żadnych kosmetyków tej firmy, ale wygląda na to, że są godne uwagi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie, ale cienie naprawdę śliczne :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ohoho co to za piękności? :) Przyznam, że świetne odcienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej firmy, ale kolory cieni są śliczne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tej firmie, ale kolory są na prawdę warte uwagi!
    Pozdrawiam ciepło (:

    OdpowiedzUsuń