Spóźniony prezent na dzień kobiet

by - kwietnia 09, 2016


ode mnie, dla mnie.





Zakochałam się we wszystkich pięknościach jakie można znaleźć na stronie :)

Takim więc trafem postanowiłam że sprawię sobie prezent na dzień kobiet, chociaż już po naszym święcie :) powiem Wam szczerze że naprawdę długo nie mogłam się na nic zdecydować, aż tu nagle ujrzałam ten naszyjnik


Na żywo jest jeszcze piękniejszy! i dosłownie mówiąc, pasuje do wszystkiego :)
Nieskromnie powiem, że uwielbiam sobie sprawiać takie prezenty, nawet bez okazji :D

***
Także i dla Was mam prezent!! a mianowicie, dla wszystkich którym coś z asortymentu HB wpadnie w oko, mam rabat na zakupy :) wystarczy że wpiszecie w miejscu rabatu kod: 

isjek

i już możecie cieszyć się swoją pięknością :) rabat ważny jest do końca kwietnia. Dodatkowo powiem, że przesyłka idzie niecały tydzień, co dla mnie jest ogrooomnym plusem! :)











c.


You May Also Like

9 komentarze

  1. Cudo cudowne <3 heheh! Ahhhh
    Dziękuję za obserwacje i ja tez z przyjemnością zostaje na dłużej!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, naszyjnik jest bardzo elegancki i wprost rewelacyjny :)
    Uwielbiam oglądać takie cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wpis <3
    Wisiorek śliczny, sama mam podobny :D
    Dziękuję za obserwację, ja także obserwuję, kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękneee ! <3 :) Zazdrościmy ! :) Obserwujemy i liczymy na ciebie http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń