White with style

by - kwietnia 18, 2016

Wybaczcie że nie zaglądam na Wasze blogi, ale niestety nie mam dostępu do żadnego komputera :(
Teraz zaczęły się znowu egzaminy na studiach i mam po raz kolejny mało czasu na cokolwiek :(



Jakiś czas temu dostałam całkiem ciekawą propozycję o White With Style.





 Długo się nad nią zastanawiałam, gdyż czytając regulamin kilka razy, nie pasowała mi kwestia wyrażania pozytywnej opinii, bez względu na faktycznie działanie produktu. Zaczęłam więc czytać wszystkie opinie na temat WWS w internecie i doszłam do wniosku, że chyba jednak warto spróbować. Ale do rzeczy!

White With Style ma w swojej ofercie zestaw do wybielania zębów. Już po tygodniu stosowania, powiem Wam szczerze że jestem pod ogromnym wrażenie, gdyż to naprawdę DZIAŁA!



Na wstępie możemy wybrać sobie różne smaki żelu wybielającego, od truskawkowego przez miętę aż do cynamonu. Ja wybrałam watę cukrową :) a w całym zestawie znajdziemy:











między innymi żel wybielający właśnie, lampkę ledową aktywującą żel, paski witaminowe, nakładki i szczegółową instrukcję. 

Co do pierwszego użycia, muszę się Wam przyznać, że mimo instrukcji mało co mi wychodziło :P już tym bardziej nie dla mnie były nakładki, które są zwyczajnie zaa duuuże na moje biedne zęby :P, ale już po kilku użyciach wprawiłam się we wszystkim i pomału zaczynam się cieszyć efektami wybielania :) zdjęć przed/po oczywiście Wam teraz nie zaprezentuję, ale obiecuję zrobić to jak już skończę całą kurację wybielającą!! :)



Oczywiście jeszcze najważniejszą kwestią, jest CENA. Zdecydowanie na moją własną kieszeń jest ona za wysoka, więc raczej bym się sama na coś takiego nie skusiła, więc w ramach testowania produktu, otrzymałam kod rabatowy dla wszystkich czytelników bloga!



Zamiast kwoty $269.99, wpisując kod 'isjek' kupicie cały zestaw za $28.00 !


Tak więc, serdecznie zapraszam na zakupy :)











k.


You May Also Like

10 komentarze

  1. Super post ! :) Fajny produkt :D Super sposób na białe zęby :* ZAPRASZAMY DO SIEBIE

    OdpowiedzUsuń
  2. WoW, produkt jest mega :O!! Tylko czy naprawdę nie szkodzi szkliwu?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem Ci szczerze że nie zauważyłam czegoś takiego. A nawet odwrotnie, odnoszę wrażenie jakby sam żel miał w sobie coś uśmierzającego ból :D

      Usuń
  3. bardzo ale to bardzo mnie tym zaciekawiłaś. jak tylko wyleczę zęba to capię to:D obs? ja już:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tym postem. Ja miałam zamiar wybielić sobie zęby jak je najpierw wyleczę.:) Może się skuszę na produkty z ich firmy, tylko boję się że zaszkodzi szkliwu. :( Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. moje zęby mają dość ponury kolor, chętnie bym wybieliła, ale nie wiem czy to by coś dało ;)M

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie, brakuje mi zdjęcia "przed i po" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tylko będzie co pokazać, to zdjęcie się tu znajdzie :P

      Usuń
  7. Koniecznie musisz wstawić zdjęcia z efektami wybielania :) super, że zgłosiła się do Ciebie taka firma i dała możliwość wypróbowania swojego produktu :) skoro działa, myślę że zestaw warty swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega ;) ja tez mam taki naświetlacz tylko Blanx ;)

    OdpowiedzUsuń