Święta, święta....i znów święta

14:04:00

Dlaczego nie lubię świat to chyba wszyscy wiedzą, a może nie wszyscy?







Moja rodzina nie jest zbytnio religijna, nie jest zbyt rodzinna. Więc to właściwie główny powód.
Nie mniej jednak, teraz jestem w domu i wypadałoby cieszyć się choć trochę z nadchodzących świąt. No, tak trochę to się cieszę. Prezenty popakowane! Sama sobie sprawiłam kilka, już jakiś czas temu :D

...ale choinki nie mam! Naprawdę, w tym roku nie mam choinki, może coś wykombinuję jutro, ale szczerze w to wątpię....gdzieś w piwnicy powinnam mieć taką małą sztuczną, ale czy jest tam na pewno, to ręki uciąć sobie nie dam :D 



Chciałabym Wam wszystkim życzyć WESOŁYCH ŚWIĄT! Zdrowych i spokojnych przede wszystkim. Spełnienia marzeń, tych najskrytszych. By te święta minęły Wam bez żadnych problemów i kłótni Kochani! 










c.

You Might Also Like

2 comments